تصاویر متن دار

تصاویر متن دار

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت18:33---17 آذر 1394

سلام سلام سلام سلام/منم بیام تپ جمتون عایا??????منم ی کنکوری سرگردونم یعنی بین دوراهی موندممم. شماها شروع کردین یا نههه????


سلام مهساخانوم البته خوشحال میشیمبوسه

نه .اونجوری کامل که از خودمون راضی باشین نه



*
ساعت12:24---17 آذر 1394

لبخند


بله؟!!!!!



سما
ساعت8:44---17 آذر 1394
خیلی از آدم ها هستند که به شما میگویند :
نمیتونی !
کاری که باید انجام دهید این است که برگردید و بگویید :
حالا تماشا کن http://megalink.ir/


فاطمه
ساعت0:30---17 آذر 1394

خب ، خیلی هم عالی ! نه منم آزمونی شرکت نکردم . چیکارمیکنید ؟ میخونید ؟ من زیست دومو خوندم البته فصل آخرشو مرور نکردم پریده
زیست سه رم طوطی وار یه نگا انداختم ، و یه خورده از پیش نه همه شو
یه جورایی میترسم ولی خب باید تلاشمونو بیشتر کنیم
بچه ها خودتونو بعداز کنکور تصور کنید ، اگه بازم مثل سال های قبل بشه به معنای واقعی اینبار دیگه دااااغووون میشیم ، له میشیم ، باید با دستای خودمون ، خودمونو نجات بدیم و بکشونیم بالا


خب پس شما از ماها جلوتری



اتنا
ساعت23:40---16 آذر 1394
فاطمه جون شما برنامت چجوریه ؟خیلی از استادت تعریف کردی میشه توضیح بدی چجوری بهت برنامه داده اخه توسایتش نوشته بود تو سه ماه کل کتابا جمع بندی میشه و خونده میشه چجوریه مگه ؟

اتنا
ساعت23:39---16 آذر 1394

لبخند درس خوندی امروز ؟برنامه ریزی کردی؟قسمت کنکوریای95 جای خوبیه اگه دوس داری اونجاهم سربزن همشون باحالن قسمت همایشای دکتر افشارو برو گوش کن کارگاه های برنامه ریزبشو واسه خودت یادبگیر چجوری برنامه ریزی کنی


قسمت کنکوری های 95 هم رفتم

به سایت دکتر افشار هم رفتم منظورت کدوم کارگاهاست؟



اتنا
ساعت23:36---16 آذر 1394
فاطمه جون تو چیا رو خوندی تاحالا؟دوس داری چی قبول شی؟هدفت خانوم دکتر شدنه؟؟

اتنا
ساعت23:35---16 آذر 1394

من اووومدم خوبین دوستان؟ ستاره کم پیدایی نیستی لبخند تو کجایی هستی؟فاطمه مرسی از اینکه اومدی


مرسی شما خوبی؟

ای بابا یکی درمیون شدید دیگه



فاطمه
ساعت21:59---16 آذر 1394

سلام بچها رشته هاتون چیه ؟
آزمون قلم چی و این چیزاا شرکت کردید یانه
چقد خوندید تا حالا


سلام من رشتم تجربیه فکر کنم اتنا و ستاره هم تجربی باشن

من و آتنا که شرکت نکردیم ولی ستاره قلمچی میره

شما چی؟رشته شماچیه؟



*
ساعت13:15---16 آذر 1394

سلام هستی لبخند ؟



اتنا
ساعت12:22---16 آذر 1394

بچه ها من امروزم هیچی نخوندم واقعا از خودم متنفر شدم اه اه رفتم کنکوریای95 باحالن اونجاهم بیاید ستاره و لبخند ولی بخدا دیگه تمومش میکنم این مسخره بازیارو


آتناجون شما که باز ناامید شدی از خودم متنفرم یعنی چی؟اگه خودت خودتو دوست نداشته باشی اونوقت از دیگران چه انتظاری داری؟!!!!!!



مدیر سایت
ساعت11:48---16 آذر 1394

سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وب سایتی من دارم که راهنمایی ات می کنه چگونه فضای وبلاگت را مدیریت کنی و همه چیز در اختیار خودت باشه دیگه هم نگران نباشی اگر سرور وبلاگم بالا نیاد چه کار کنم؟ پس منظرتم مطمئنم پشیمون نمی شی


سلام ممنون بهتون سر زدم



minoo
ساعت11:28---16 آذر 1394
هر کاری می خواهید ، حالا انجام دهید ،

فردا های زیادی در کار نیست ... http://megalink.ir/


فاطمه
ساعت0:38---16 آذر 1394

سلام و صد سلام به دوستای گلم که مثل خودم هستید ، آتنا جون مرسی عزیزم شما خیلی به من لطف داری .

بچه ها من رفتم تو گروه کنکوری های 95 ، خییلی خوبه ، نمی دونم شماها میخونید اونجا رو یا نه ،

به نظرم شما هم بیاید همونجا بهتره ، اونجا آدم بیشتر انگیزه میگیره ،اونجا هم یکی مثل ما به اسم مریم هست که آقامحمد براش برنامه هم گذاشت
ولی خب یه واقعیتی که خودتونم بهتر از من می دونید اینه که تا وقتی ما اینجا و اونجا دنبال انگیزه بگردیم قرارنیس کاری از پیش ببریم .
انگیزه هم هیییییچ وقت قرار نیست پیدا بشه ما که همه مون سه ساله منتظرشیم پیدا شده ؟؟؟
ببینید دیگههههه بسه ، دیگه نبینم بگید بیاید از فردا شروع کنیم ، مگه همین الان چشه ؟
چرا شما منتظر یه زمان آرمانی هستید ؟؟
مگه فردا با الان چه فرقی میکنه ؟؟
بدووون هییییچ بهونه ای همین الان یقه ی خودتونو بگیرید و بشینید درس خوندن به فکرتونم اجازه ندید بره به آینده یا گذشته ، فقط و فقط و فقط تو جملات کتاب غرق بشید

بچه ها ما همه مون آدمیم ممکنه هرروز یه کاری برامون پیش بیاد نمیشه که کللل روز رو بخاطر اون کار خودمونو از درس خوندن معاف کنیم که
مثلا 6 ساعت از وقتمون خونه ی خاله میگذره ، خب چرا 6 ساعت بعدی رو بیخود از دست بدیم ، مثلا به مححض ورود به خوته بی هیچ چونو چرایی همین که پامون به خونه زسید هرچقدم خسته ایم بدووییم سمت کتابمون
درمورد کارهای دیگه هم همینطور ،اگه یه نیم ساعت بینش فاصله است باید درس بخونیم .
وگرنه قرار نیست اینجوری به جایی برسیم از رویا هم بیاید بیرون


سلام خانومی ممنون که سر زدی

من چندتا از کامنتای اونجارو خوندم ولی خب خیلی زیادن اگرم بخوام همشو بخونم وقت زیادی صرف میشه

آقا محمد رشتشون برنامه ریزیه؟

بله حرفاتون کاملا درست و متینه ممنون

 



اتنا
ساعت22:57---15 آذر 1394

1.همش فکر گذشته رو میکنم2.اعتماد بنفسمو کامل از دست دادم حس میکنم اگه زیادم بخونم نتیبجه نمیگیرم3.واقعا از تو خونه موندن بیزاررررررررم 4خیلی دوس دارم یه دوست کنکوری مثل خودم تو دنیای واقعی داشتم گهگاهی میدیمش باهاش رو در رو حرف میزدم البته باز خوبه شماها رو دارم دق مرگ میشدم اگه شماها نبودین


نه گلم من ب گذشته فکر نمیکنم درسته ک دوسال عقب افتادم ولی آیندم روشنتره البته اگه درس بخونمخنده

آتناجون چرا این حرفو میزنی؟؟ما تازه باید خودمونو بسازیم مگه نگفتم آقای رستگار رحمانی دوسال از درس فاصله گرفته بود عین ما... تا وقتی این طرز تفکرو داری هرچقدرم که بخونی نتیجه دلخواهتو نمیگیری(آقای آزمندیان توی همایششون میگفت اگه یه دستگاهی باشه که باورهای ما رو از خدا از خودمون از خانواده و ... نشون بده من بهتون میگم که اون فرد تو چندسال آینده ب کجا میرسه)من خودمو باور دارم ب حرف اطرافیانم هم واکنشی نشون نمیدم حتی تودلم بهشون میخندم و مگم شما سال آینده فقط منو ببینید ولی نمیدونم چرا هنوز شروع نکردم

خب گاهی برو بیرون یه خوراکی واسه خودت بگیر خودتو که نباید زندانی کنی

آره منم خیلی دوست داشتم دوستا که کلا .... هییییییی چی بگم!!!از همکلاسی هام هستن که بخوان دوباره امسال کنکور بدن ولی خب باهاشون در ارتباط نیستم

 

 

 



اتنا
ساعت22:53---15 آذر 1394

لبخند گلم باید برنامه داشته باشیم نمیشه که بدون برنامه پیش رفت بچه ها شماها بیاین بگید چی باعث میشه نخونین ؟اونوخ یکی یکی مسکلات همو بررسی میکنیم و راهکار میدیم واسش خودم اولین نفر میگم


منم همینو داشتم ب ستاره میگفتم همین بی برنامه بودنمون خودش دلیلیه واسه امروزو فردا کردن

من نمیدونم مانع فیزیکی ندارم ولی انگار یه جوریم

 



اتنا
ساعت22:51---15 آذر 1394

سلام دخترا من 1:30اومدم کسی نبود بچه ها منم همش تو اتاقم بود هیچ کاری نکردم ستاره 1فصل زیست کامل خوندی؟؟چجوری؟؟پس سرعت مطالعت خوبه


سلام اتفاقا هم من اومده بودم هم ستاره ولی هیچکدوممون کامنت ندادیم و منتظر کامنت فرد دیگری بودیمبی تقصیربی تقصیر

دقیقا عین منو ستاره باز ستاره از ما جلوتر بوده



*
ساعت20:48---15 آذر 1394

چی کارکنیم خب؟

 



*
ساعت20:38---15 آذر 1394

من والا برنامه ای ندارم تمام امروز تو اتاقم بودم ولی نخوندم شمام همینطوری ؟


آره ولی باور کن که منم خسته شدم منم تواتاقمم کل روز



*
ساعت20:28---15 آذر 1394

نه روزانت


با 6 ساعت مطالعه رو شروع کنم و هفته ب هفته ساعتشو اضافه کنم

2ونیم ساعت برا نمازو مناجات و..

45دقیقه برای ورزش

1 ساعتم برای مطالعه انگیزشی

خوبه؟؟؟واش شماچی؟



*
ساعت20:22---15 آذر 1394

اتنا چرا نمیاد خب
توبرنامت چطوریه ؟


نمیدونماخم

برنامه درسیم فقط یا برنامه روزانم؟



*
ساعت19:57---15 آذر 1394

نه اصلا موندم نمیدونم برنامه چجوری بریزم


خب آخه بدون برنامه ریزی هم ک نمیشه منم الکی میخونم ولی باید یه برنامه بنویسم که خودمو موظف ب انجام دادنش بکنم



*
ساعت19:51---15 آذر 1394

میگم چی کارکنیم ها ؟اگه به همین منوال پیش بریم فردا هم روز بهتری نیست برامون


نمیدونم

برنامه ریزی کردی؟مثلا چند ساعت در روز بخونی و چقدر تست بزنی  و...



*
ساعت19:40---15 آذر 1394

لبخند


بله؟من هستما ولی نمیدونم چرا صفحه وبلاگم هنگ میکنه



*
ساعت19:39---15 آذر 1394

یه چی بگم ؟


بگوخنده



*
ساعت19:35---15 آذر 1394

بالاخره به هم رسیدیم = حورر راااااDD
مرسی خوبم
هیچی دیگه من یک فصل خوندم +چند صفحه از فیزیک
لبخند چرا ما انقد کم خوندیم ؟ الکی روزمو هدر دادم


خندهخنده

آره کم بود گریه



*
ساعت19:30---15 آذر 1394

لبخند کاش وبت ازین امارگیرا داشت که میفهمیدیم چند نفر انلاین هستن من هستم تو نیستی تو هستی من نیستم اتنا هم که نیست
من فعلا هستم عزیزم


 

من تواون ساعاتی که از قبل تعیین میکردیم و میگفتیم که بیایم می اومدم



*
ساعت19:28---15 آذر 1394

سلام خوبی ؟میشه نری ؟ کارن دارم


سلام مرسی شماچطوری؟

نه نمیرم هستم



*
ساعت19:06---15 آذر 1394

اتنا چرا نمیاد خب ؟؟
اتنا تو بیا بگو چی خوندی امروز
لبخند اتنا شمادوتا کجاییییییییییییین اخه


نمیدونم

آتنا خانم شما کجایی؟نیستیااااا

بابا من هستم ولی میام میبینم شما نیستید منم میرم دیگه



*
ساعت18:46---15 آذر 1394

لبخند هستی ؟


آره هستم



*
ساعت17:05---15 آذر 1394

سلام
شمادوتا چرا ساعت 1 و نیم نبودین ها ؟؟
من از 1 تا 2 چند بار اومدم دیدم کامنتی نزاشتین که رفتم. مگه قرارنبود که بیایم ؟ ببینم خوندین ؟ من یک فصل زیست خوندم و یک فصل فیزیک شما چی ؟


سلام

من که بودم همش منتظر شماها بودم که کامنتی بدید که من جواب بدم ولی ندادید دیگه وگرنه من اومده بودم

منم زیست کمی از فصل یکو خوندم



*
ساعت23:42---14 آذر 1394

سلام من نمیتونم بمونم فردا ساعت 12 همه باشینا
صبح زود پاشین بخونین ظهر که اومدیم ببینیم کدوم چی خوندم تا فردا شبتون خوشمل


سلام گلم ساعت 12 که نمیشه وقت اذانه اگه تونستی1ونیم بیا

شبت رویایی



اتنا
ساعت23:15---14 آذر 1394

لبخندجان ستاره جان بنظرم از این تو طول روز دوتا 30مین تعین کنیم بیایم اینجا ساعت مطالعمونو میگیم و برنامه هامونو یکی ظهر باشه یکی شب


آره خوبه اگه راس همون ساعت بیایم خوبه زیاد هم وقتمون گرفته نمیشه



اتنا
ساعت23:12---14 آذر 1394

نه لبخندجان شما چطور ؟شروع کردی؟برنامت چیه ؟


نه من شروع نکردم

از کی میخوای شروع کنی؟

 

 



اتنا
ساعت22:56---14 آذر 1394

فاطمه همون یه متاهل دیگه اره حالا ستاره جان نیست من برنامم اینه میخوام تا 23بهمن سال دوم کامل و پیش1 کامل بخونم بعد 23بهمن تا اخر فروردین سال سوم و پیش 2 رو بخونم بنظرت خوبه؟


آهان

آره خوبه ان شا الله که عملی هم بشه

شروع کردی ب درس خوندن؟



اتنا
ساعت22:54---14 آذر 1394

یه کاربر دیگه هم بود به اسم یه دختر طفلی اونم مثل من داغون شده واسه کنکور کاش اونم بیاد جو اینجا باید خوب باشه فقط بهم روحیه بدیم و انگیزه بدیم که حال هممون خوب شه


آره کامنت های یه دختر رو هم میخوندم

آره دیگه باید باهم همکاری کنیم



اتنا
ساعت22:48---14 آذر 1394

راستی بچه ها یه کاربر بود به اسم یه متاهل خیلی دختر گلیه من دوسش دارم کاش بیاد اینجا داره واسه کنکور میخونه ادرسو بهش دادم امیدوارم بیاد فاطمه جونم کجایی؟


خوب کاری کردی

فاطمه کیه؟هنوز که نیومدهمتعجب

نمیدونم ستاره کجا رفت شما میای ستاره میره-ستاره میاد شما میریگریه

خب گلم شما برنامتو بگو



اتنا
ساعت22:44---14 آذر 1394
اره دیگه منم اینجوری رویاپردازی میکنم خیلی بده همه وقتمو میگیره

*
ساعت22:12---14 آذر 1394

مرسی اتنا خوبم

ببخشید بچه ها اخه من تا 9 و 15 دقیقه اینجابودم دیدم نیومدین گفتم برم ببخشید
منم رویاپردازی میکنم مثل احساس میکنم خودم دندون پزشکی قبول شدم رفتم همایش واسه بچه ها تجربه هامو میگم یا خودمو سرکلاس دانشگاه تصورمیکنم یا .....


ولی من قبلش اومده بودم

دیدم نیستید رفتم و دوباره اومدم حالا هستی؟

خواهش گلم



*
ساعت22:06---14 آذر 1394

سلام اومدم


سلام خوش اومدی



لبخند
ساعت21:52---14 آذر 1394
بچه ها نیستید؟خب قبل رفتنتون یه اطلاعی میدادید


اتنا
ساعت21:26---14 آذر 1394

اره عزییزم هستم ستاره تو چطوری خوبی؟ برنامه ریزی کردین بچه ها؟ منژورم از توهم یعنی رویاپردازی


نه الان ستاره میگفت که بیایم از امشب برنامه ریزی کنیم و از فردا شروع کنیم

رویاپردازی؟مثلا اینکه توکنکور قبول شدی؟دکتر شدی؟باعث خوشحال خانوادت شدی؟

اگه اینا منظورته که خیلی خوبه من هم از این رویا پردازی ها میکنم

بچه ها کجایید؟چرا انقدر دیر جواب میدید؟اخم



*
ساعت20:59---14 آذر 1394

بچه ها فردا میشه 15 اذر ماه یعنی تا کنکور95 ...221 روز وقته واگه ازمهرحساب کنیم ما 75 روز رو ازدست دادیم و 75 روز از بقیه رقبامون عقبترهستیم ماالان 2 راداریم
یااین که بشینیم غصه ی 75 روز ازدست رفته رو بخوریم یااینکه. به 221 روز اینده فکرکنیم و بیخیال وقت ازدست رفته شیم
الان 5 دقیقه مانده به ساعت 9 و امیدوارم که باشین بیاین همین امشب باتنبلی هامون خداحافظی کنیم و از فردا متفاوت باشیم نه فقط دردرس درهمه چیز حتی حرف زدن حتی ...بیاین همین امشب هدفمون رو تعیین کنیم که چی میخوایم و چه رتبه ای و چه شهری این اخرین کنکورمونه ها بیاین امسال به هدفمون برسیم تا سال بعد بتونیم به کسایی که شبیه این 3 سال مان کمک کنیم


خب گلم معلومه که راه دوم رو انتخاب میکنیم گذشته که گذشته نمیتونیم برش گردونیم حسرت واس گذشته هم کاری رو از پیش نمیبره که هیچ امید ب آینده رو هم از آدم میگیره

هرروزی که ما بیدار میشیم یه فرصته واس شروع زندگی بهتر

منم موافقم ان شا الله از فردا استارتو بزنیم برنامتو بگو

خانومی آتنا شما هم هستی؟



اتنا
ساعت19:59---14 آذر 1394

سیلام ستاره و لبخند من الان کامنتارو دیدم بچه ها خیلی شبیه همیم منم پارسال نزدیکای کنکور اعصابم داغون بود بچه ها شما امسال توهمی نشدین؟من امسال به شدت توهم میزنم و رویاپرداز شدم


سلام خانومی

اره عین همیم امیدوارم که دوستای خوبی واس هم بشیم

توهمی؟منظورتو واضحتر میگی؟



*
ساعت18:18---14 آذر 1394

سلام لبخند و اتنا
هستین ؟


سلام بله من که هستم



*
ساعت11:32---14 آذر 1394

ولی قراره که ما باهم شروع کنیما !!!
فعلا من برم دوش بگیرم بعدش کتابامو مرتب کنم بعدش نمازمو بخونم راستی توهم شروع کن عین من از امروز نمازاتو بخون تو اراده ادم خیلی موثره


بله درسته ببخشید پس بذار آتنا هم بیاد چون صبح کامنت داده بود ایشون هم هستش بیاد و 3 نفری شروع کنیم

آره منم بعدش باید اتاقمو مرتب کنم

آره خوب کاری میکنی نماز اول وقت یه چیز دیگست

من باید برم اگه تونستی شب ساعت 9 بیا

اتناجون اگه شما هم کامنتو دیدی شما هم 9 بیا



*
ساعت11:24---14 آذر 1394

یک جا خوندم نوشته بود 2 روز هست که ادم تواون دو روز نمیتون هیچ کاری کنه دیروز و فردا چون دیروز که گذشته و کاری نمیشه کرد ادمم که از فرداش مطمئن نیست شاید خدای نکرده مشکلی پیش بیاد که فردام نشه ولی امروز روزه توعه میگن هرروز ادم باید باروز قبلش متفاوت باشه پس بیا ما نسبت به دیروزمون متفاوت باشیم


آخه من امروز وافعا نمیتونم ولی خب شما شروع کن من هم خودمو بهت میرسونم

میخوای چیکارکنی؟از چندساعت شروع میکنی؟



*
ساعت11:20---14 آذر 1394

پس چرا از همین امروز شروع نکنیم اصلا از همین الان ها ؟لبخند من پارسال نزدیکای کنکور بخودم میگفتم اگه روزس فقط یک درس فقط یک درس میخوندم تا الان تموم شده بود ولس بازم دارم اشتباه سال قبل و قبل ترش رو تکرار میکنم پس تو هم نرو بیا واسه یک بارم که شده توروی ادم تنبل درونمون وایستیم تو دلت نمیخواد که تابستون باافتخار سرتو بگیری بالاو بگی رتبم این شد تو نمیخوای مامانتو خوشحال کنی ؟


دقیقا منم نزدیکای کنکور عین تو بودم

چرا من دندون رو فقط واس خوشحالی مامانم میخوام بخونم و سربلندی کسانی که رو من حساب کرده بودن

ولی باید برم چون باید مامانمو برسونم



*
ساعت11:13---14 آذر 1394

لبخند منم وضعم تعریفی نداره که بخوام بهت بگم این کارو بکن این کارو نکن ولی به این فکر کن که الان رقیبای ما دارن چی کار میکنن و ما چی کار میکنیم ما خیلی عقبیما


اون که صدالبته ما هم باید شروع کنیم

من امسال باید دندون دربیام



*
ساعت10:57---14 آذر 1394

لبخند حتما باید بری ؟؟؟؟تو تاحالا چیزی نخوندی ؟ پارساب واسه کنکور خونده بودی ؟ من که نخوندم


آره باید برم ولی واس شب یه ساعتی رو بگو که بیایم و باهم بحرفیم

نه اصلا چیزی نخوندم

پارسال هم چندهفته مونده ب کنکور دینی و زبان و کمی عربی خوندم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 13 آذر 1394برچسب:, ] [ 21:58 ] [ labkhand ]
[ ]